Zapraszamy
W sytuacjach codziennych tak naprawdę wychodzi to, jak mała jest nasza wiedza z zakresu ekonomii, finansów i szeroko rozumianej rachunkowości. Oczywiście nie chodzi tutaj o wybitne znajomości różnego rodzaju zagadnień i definicji, ale o podstawy, które ułatwią nam zdecydowanie życie codzienne i będą w stanie pomóc nam w podejmowaniu często bardzo istotnych dla nas decyzji. A to w banku, a to w urzędzie skarbowym, a to przy planowaniu domowego budżetu. Dlatego warto zaglądać na strony internetowe. Które rozprzestrzeniają i promują tego typu wiedzę przydatną w zasadzie na każdym kroku. Na tego typu stronach internetowych każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Zaś niektóre z pytań znajdą swoją odpowiedź wśród licznych porad i ekonomicznych ciekawostek związanych bezpośrednio z życiem codziennym. Zapraszamy do polubienia naszej strony i odiwedzania jej codziennie gdyż cho chwila są jakies nowości. http://nakonto.com.pl/?p=8

Zasady efektywnej strategii segmentacji

Proces segmentacji, który prowadzi do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej banku w wyniku kreowania wartości dla klientów powinien być rozważnym działaniem strategicznym, w którym wytyczne stanowi zbiór ważnych zasad. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć:
– zasada jednorodności – dążenie przez bank do osiągnięcia w danym segmencie zbliżonych zachowań nabywczych klientów, na które bank może odpowiedzieć określoną strategią obejmującą dopasowanie wszystkich elementów tworzących tzw. marketing mix,
– zasada wszechstronności – niezmiernie ważne znaczenie mają wyniki analiz otoczenia marketingowego i struktury walki konkurencyjnej w sektorze bankowym w początkowej fazie procesów segmentacji,
– zasada odrębności – preferencje i zachowania nabywcze klientów w poszczególnych segmentach muszą się różnić pod względem elementarnych czynników zakupu,
-zasada koncentracji – oznacza ograniczenia działań strategicznych na drobiazgowo wyselekcjonowanych segmentach, co oznacza dla banku szansę zdobycia w percepcji tych klientów opinii dostawcy wyspecjalizowanego,
– zasada rentowności – dzięki obsłudze konkretnego segmentu klientów bank w określonym horyzoncie czasu musi zaczerpnąć bezpośrednie i/lub pośrednie korzyści finansowe,
-zasada mierzalności – oznacza, że bank jest w stanie określić potencjał danego segmentu w zakresie wielkości popytu i planowanych przepływów pieniężnych,
-zasada dostępności – oznacza, że bank powinien posiadać stosownie duże zasoby materialne i finansowe oraz umiejętności działania dla kompleksowego zaspokajania oczekiwań klientów danego segmentu.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Nasza strona
Problem z rozliczeniem podatkowym? A może trzeba wypełnić jakieś zaświadczenie do urzędu? Nie bardzo wiesz jak rozmawiać z miłą panią w okienku skarbówki? Warto więc zebrać odpowiednie informacje z zakresu ekonomii czy finansów, aby znać takie podstawy. Wtedy nawet trudny i skomplikowany druczek do urzędu okaże się bułką z masłem. Podstawy z zakresu rachunkowości i finansów warto mieć, jak i nie należy na tym poprzestawać. Ekonomia może okazać się bowiem wyjątkową dziedziną nauki, która przy bliższym poznaniu może okazać się naprawdę interesująca, pociągająca i wciągająca. Dlatego warto czytać znajdujące się w Internecie ciekawostki z zakresu tej jakże wyjątkowej dziedziny, aby w ten sposób rozwijać się każdego dnia.
Sonda

Jakie masz konto?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...